Drottning bakom ratten

Sitter i min säng och inväntar tröttheten som borde komma snart. Idag var jag på min första teorilektion, eller ah, jag trodde det skulle vara teorilektion men det var tydligen bara ett introduktionsmöte. Det var lite kaos för det var 70 pers i rummet och det fanns väll stolar till max 30st. Men de skulle dela upp oss i tre olika grupper så nästa gång får nog alla plats att sitta. Får vi hoppas.
Jag har övningskört med pappa två gånger idag och inte för att skryta men det gick jävligt bra. Till och med pappa sa att det gick väldigt bra och för att komma från han så är det typ som om jag körde ofelbart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skräll att han då sist sa till mig att jag körde väldigt bra ;)

2011-10-27 @ 18:05:59
URL: http://elinmariekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0