En perfekt söndag

Vaknade lagom tidigt idag, kaffe och bulle till frukost, tid till att lusläsa lördagens tidning.
Övningskörde med pappa, tränade på att backa runt gathörn och det var inte alls lika svårt som jag hade föreställt mig. Har även blivit mycket bättre på att gasa mer när jag ska starta från ettan, vanligtvis brukar jag "fesstarta" som pappa säger.
När vi kom hem gjorde jag klart en matteuppgift och satte mig sedan ute i solen och pluggade in frågor om ansvarfull alkoholhantering.
Det enda dåliga med denna dag är att jag har kramp i min vadmuskel, jag kan knappt gå utan att det känns som att hela vaden ska sprängas och det är ju inte jätteroligt.
Just det, för några dagar sedan åkte pappa iväg till Säfsen med jobbet och där köppte han ett underställ i bambu till mig. Och guuuuud vad skönt det är, jättelent och lagom varmt, jag vill ha på mig det hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0