Kvällspass

Har en fet och fin sovmorgon idag, börjar först klockan två för vi har kväll i köket, tema Frankrike. Så jag har haft gott om tid att piggna till idag, tror till och med att febern har övrgivit mig!
Idag var dock en såndär jobbig dag att när man öppnar garderoben och ser alla kläder så vill man inte använda någonting av det. Man har tröttnat på allting därinne och ingenting matchar med varandra. Tur då att familjen ska till ullared nästa vecka!
När jag kollade igenom mina senaste inlägg märkte jag att det var ett tag sen jag laddade upp någon bild, så det tänkte jag göra nu. Frågan är bara på vad... Hm det får bli någon gammal bild för våran systemkamera är tydligen urladdad...
Får bli en gammal bild från i somras när vi var i Norge.
En stund senare välte jag och mamma, men kameran överlevde trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0