En mycket fyndig rubrik

Okej jag erkänner, sjukt dålig uppdatering de sista dagarna. Men man ska inte älta alltför mycket, nu är det såhär det är. I lördags var jag på fest hos Malin och Marcus, Marcus har ju fyllt 20 och det måste firas! det var mycket trevligt måste jag säga! orkar inte redogöra för allt i gjorde, det vill jag faktiskt inte göra heller. Men jag kan ju säga att jag var lite sådär mör i kroppen på söndagen :)

Idag följde jag med Malin hem för vi var VERKLIGEN tvugna att plugga "lite". Det gick mot förmodan väldigt bra och vi fick en hel del gjort, meeeeen det finns en hel del kvar att sätta tänderna i.
Just nu har nog min hjärna likaså som min dator ställt in sig på energisparläge, för det går inte snabbt när jag skriver, jag har t.ex. skrivit egg istället för ägg. liksom HALLÅÅ! fokusera snälla jag måste bli klar med det här.
Vem fan sa att HR skulle vara chill? 30 glosor varje vecka, redogöra i detalj hur man tillagar 20 rätter, sedan ett prov på det.
Nae det är tur att jag har Malin att plugga med, annars hade jag nog brytit ihop totalt.

 

Asså, jag lovar, vi hann plugga också!


Kommentarer
Postat av: Malis :D

<3333333333 Majs!

STEFAN, STEEEEFAN, här liggör vi ente braaaoo

2011-09-13 @ 22:09:08
URL: http://biffmaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0