Kaos

Kort dag i skolan idag, först matte, det gick ganska bra fast lite långsamt för jag fick leka lärare till Hugo och Malin. Fast jag märker att jag tycker det är kul att förklara och lära ut saker så jag kanske borde bli lärare?
Sen hade vi historia och asså fan vad våran lärare är rolig, han säger typ att ett arbete ska vara klart tills nästa gång, fast han kan ju inte begära att alla ska hinna klart, herregud vissa har ju faktiskt varit sjuka.
Så inget eget ansvar där inte, men det är ganska skönt för Malin och jag jobbar ganska snabbt så vi kan chilla sen när vi är klara.

Vi håller på med ett projektarbete i skolan och det går väll sisådär, vissa vill mer än andra om man säger så. Vissa är jättedrivande och ställer upp och jobbar när det behövs, medan vissa ständigt är sjuka eller ska fika med pojkvännen, för det går ju inte att ändra tid till det?!
Så nu är det lite smått kaos eftersom att vissa inte vill jobba när vi är lediga, men när fan ska vi jobba då? När man jobbar med ett projekt är det ju liksom tänkt att man ska ta av sin lediga tid eftersom att man just inte gör någonting annat då, så jag förstår inte vad folk gnäller om?!
Tur att Malin och jag tar tag i´t!

Kommentarer
Postat av: Malis :D

Tur jag har min peppa Majs1!!

2011-09-19 @ 21:51:31
URL: http://biffmaolin.blogg.se/
Postat av: McMajs

Eller hur, tur att vi har varandra skulle jag vilja säga!

2011-09-19 @ 22:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0