Kvällsplugg?

Var som sagt ute och rände i skogen tidigt imorse med Nathalie, gick väll sådär för mig. Hon har lite bättre kondis än vad jag har, men det ska vi ändra på!

Det var fint väder idag så familjen bstämde sig för att ta en tur ut med båten, kanske en av de sista för säsongen? Även om det var varmt i luften var det desto kallare i vattnet. Men hård som man är badade jag såklart ändå.

När vi åkte hem blev jag avsläppt hos Malin, för de har köpt nya banor till LFD2 och de måste man ju se, eller ah spela då.
En sak som verkligen irriterar mig är att mina föräldrar är så snabba med att dömma, jasså hon röker? Såg du hans tatuering?
Om en person beter sig på ett sätt som de inte anser som normalt så är det tydligen en dålig människa. Alla rökare har väll inte samma personlighet? Och inte heller de som har gaddat sig.
Ibland funderar jag på att tatuera mig bara för att se deras reaktion, men det känns väldigt barnsligt och oansvarigt att göra det av en sådan anldning.
Försöker komma på mer att skriva om bara för att kunna skjuta upp mattepluggandet ännu mer. Men nu får jag nog ta tag i det, är trots allt inte alltför många tal.
Hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0