Längtar efter min nya dator

Idag åkte pappa och jag till Elgiganten för att kolla på en laptop till mig (just nu sitter jag med pappas hela tiden). Och jag hittade en som verkligen var perfekt! Den hade jättesnygg design och det bästa av allt, den var 13 tum. Vilket är precis det jag vill ha, 10 känns alldelles för litet medan en 15 känns för stor. De hade tyvärr bara skyltexet kvar så jag får vänta tills imorn innan jag kan hämta ut den, för de måste packa ner den och greja lite.
Men jag är ändå supernöjd!

Jag har även hunnit med att städa mitt rum lite, av någon anledning så slänger jag alla kläder på golvet istället för att hänga in dem, så efter några dagar blir det kaos i mitt rum. Jag har även skrivit lite på en historiauppgift.
Mm mycket duktigt. Inte lika duktigt av mig att jag varken har gjort matteuppgiften som ska in imorgon eller pluggat på de 78 frågor jag har som prov imorgon. Det får bli att gå upp tidigt imorngon för nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0