Pluggfri helg

Har varit nere på stan och sprungit runt lite med kompisar, mycket roligt! Blev en massa krångel men nu har vi nog löst det mesta. Lite tråkigt då att jag lyckades glömma alla mina skolböcker i skåpet och när jag väl kom på att de var där så hade skolan stängt och alla dörrar var låsta... Men men, då slipper jag ju plugga i helgen och det är positivt.

För ovanlighetens skull (lägg märke till ironin) sitter jag i Malins kök och skriver medan hon lagar mat. Mycket jämnställt, jag vet, men jag frågade faktiskt om hon ville ha hjälp med något och hon svarade nej, så då får hon ju skylla sig själv.

Kommentarer
Postat av: Malis

Hahaha. Självfallet är du kvinnan i mitt liv <3

2011-09-09 @ 19:59:18
URL: http://biffmaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0