Rusar rakt mot väggen

Jag är så sjukt irriterande trött. Har varit långa dagar denna vecka. Tisdag och onsdag körde vi länge i köket, på onsdagen kom jag hem först halv elva och var då rejält mörbultad.
Idag efter skolan så var jag tvungen att jobba i köket med vårat projektarbete, om några veckor ska vi stå på en mässa och sälja saft, sylt o marmelader. Så vi måste ha en himla massa burkar av allting. Och som jag har sagt tidigare tar det mycket energi att både behöva göra sitt egna arbete men även hålla koll så att vissa andra gör rätt och inte fuckar upp någonting för då sitter vi i skiten. Men jag ska nog överleva detta, förhoppningsvis.
Jag ger mig själv fett med beröm för att jag nyss skrev massa på mitt svenska arbete så det nästan blev klart, bara lite finputsning men det hinner jag på lektionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0