Sjuk

Om man skulle vilja vara lite vitsig skulle man kunna säga att jag är sjukt sjuk, haha.
Hela dagen har det känts som om kollapsen varit nära men jag har klarat mig utan.
Sikken dag det har varit, inte bara det att jag har mått skit, när jag följde med Malin och Åsa för att hämta Marcus så mådde han illa och spydde senare. Sedan ringer mamma och säger att hon är med min syster på sjukhuset. Den klanten har ramlat i källartrappen! Man tycker att efter ett antal snubblingar på vår hala källartrapp så kunde hon ha lärt sig att ta det lugnt, men inte då!
Hon klarade sig med en hjärnskakning, men får stanna på sjukhuset minst en natt eftersom att hon har spytt en massa och inte ätit någonting på hela dagen.
Så kan det gå! Man ska inte springa i trappor!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0