Sömnproblem

Hemkommen från Ivs inflyttningsfest, eller fest och fest, vi satt mest och pratade och hade det mysigt.
Hon har ju bara flyttat ut på tomten i en liten, men ack så mysig, friggebod och då blir det inte så mycket partaj.
Hade inte tänkt att dra så tidigt men Simorn skulle ändå gå till bussen och då tänkte jag att vi lika gärna kunde ha sällskap en bit på vägen.

Imorn har jag studiedag, fast vi i projektgruppen ska gå in lite i köket och fixa med sylter och safter så jag blir inte helt ledig, men lite sovmorgon får jag allt!
Känns som att jag sover för lite varje dag, för jag blir bara tröttare och tröttare om dagarna.
Lägger jag mig i soffan efter skolan är det helt kört. Då somnar jag och sover flera timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0