Det rullar på som vanligt

Har haft ett litet uppehåll i mitt bloggande, det beror nog mest på att jag jobbade under mitt sportlov så energin gick till det, sen hade jag nog inte så mycket att skriva om heller. Fast det vet jag inte om jag någon gång har.

Jag jobbade hos min pappa på landstinget och där trivdes jag väldigt bra, alla var så trevliga och hjälpsamma. Men det var slitsamt att göra nästan samma sak hela tiden, ryggen pallar liksom inte med riktigt. Men det tog jag igen genom att sitta i massagestol och sträcka ut ryggen.

Nu har skolan börjat igen, kanske inte jätteroligt, men ändå ganska skönt. Har massa uppgifter som ligger och maler i min hjärna men som jag ändå inte tar tag i. Latmask? svar: JA. Sen har vi ju körkortet också, som på långa vägar inte var så lätt som jag från början trodde då när jag var ung och dum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0