Google google, my best friend!

Idag har jag en ännu längre sovmorgon än vad jag brukar, för idag är det inte så mycket vanliga lektioner på skolan, arbetsförmedlingen, LO och Almi kommer och förelöser för oss elever på Västerviks Gymnasium.
Men jag och min vapendragare Malin ansåg att eftersom vi gick på arbetsförmedlingen och LO förra året så behöver vi ju bara gå på Almi detta år. Så därav den extra, extra långa sovmorgonen.
Men tro inte att lag ligger och latar mig i sängen, nej då har tagit hand om en massa tvätt och pluggat lite franska vindistrikt (men de jävlarna vill inte fastna!) Jag ska även åka ner lite tidigar till stan för att plugga körkortsteori.
Så jävla kul!!!... NOT...
Den där fas C asså, den är inte rolig, för jag bryr mig inte så mycket om hur mycket släpvagnen får väga och vad maxlasten är. Hallå hört talas om google liksom?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0