Vad är väll en bal på slottet...

Den här helgen har varit en väldigt lyckad helg, jag har hunnit med en hel del!

Övningskört med pappa på landsväg. Jag kom upp i 100km/h!!! Det var nästan obehagligt att köra så fort, allt bara svishar förbi och minsta rattrörelse gör att man kan hamna i diket.

Jag har läst om nationalismen och imperialismen, läst klart en svenska novell, gjort klart en svenska uppgift, jobbat matte, pluggat in franska vindistrikt, bakat cookies och morotskaka som jag bjöd släkten på när de kom på besök!

Tagit en promenad och bara njutit av solen, ingen långpromenad eller så men en halvtimme kanske

Och det som jag nog är mest nöjd med... BALKLÄNNING!!!! Jag hittade en begagnad i Vimmerby, och den är så fin, så fin.
Typ mörkbrun med broderier vid bröstet, eller man kanske säger bysten... Och den är insydd väldigt fint vid midjan. Men jag måste säga att jag nog hade tur för hon jag köppte klänningen av hade ungefär samma kroppsform och vi var lika korta hon och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0