"hörredu du är godkänd"

Känns så underbart fucking awesome!
Trodde inte jag skulle klara teorin, kändes som jag var osäker på minst hälften av alla frågor.
Men lättnaden och glädjen som uppstår när det kommer upp en grön text där det står GODKÄND, den är helt oslagbar!

Tror inte att jag var allt för fokuserad på svenska lektionen jag hade innan jag skulle köra upp.
Var så äckligt nervös att jag nästan kräktes lite. Men sen säger han att "hörredu, du är godkänd, den här lappen funkar som ditt körkort"
Känns helt overkligt att jag nu får köra bil ensam, utan handledare. Känns lite som att någon kommer ringa mig och säga: Gahaha gick du på den lätta eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0