(o)roande fakta om mig

  • Har allvarliga problem med att tugga på någonting inne på en toalett, tuggummi går bra om det är en fräsch toalett
  • Jag försöker att alltid ha med mig en tändare, man vet aldrig när man kan behöva göra upp en eld!
  • Jag tycker inte om att göra saker jag är dålig på, är i hemlighet en väldigt dålig förlorare
  • Jag är både social och blyg, en väldigt skumm kombo
  • Kan få riktiga creavings efter kolsyra, brukar kolsyra vatten riktigt ordentligt så att det nästan hoppar i munnen
  • Jag tycker inte om att ha fel, håller alltid ryggen fri genom att säga att jag tror det är på ett visst sätt men att jag inte är helt säker
  • Älskar surt, kan äta ett par klyftor citron bara för att det är så gott
  • Jag har kissat i en pissoar, var ute på krogen, blåsan trycker på, skitlång kö till tjejtoan vad gör man?
  • Jag fullkomligt älskar att spela Left 4 death, döda zombisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0