Skidåkning

Denna vecka har jag befunnit mig i Idre med min familj. Vi åkte i lördags och kom hem igår. Vädret har varit ganska bra, solen har skinit lite då och då, tyvärr var det nästan för varmt för snön smälte och blev sådär trög och jobbig att svänga i. Backarna var bra, tyvärr blev de väldigt uppkörda efter ett tag och det var inte jätteroligt eftersom snön var så trög. Man glider inte alls bra i tö snö så det blev en hel del stakande och man får ta i mer i svängarna för att verkligen få fäste.
Sista dagen var jag rejält trött i hela kroppen av 4 dagars skidåkning, och den dagen åkte vi nästan hela tiden utan några direkt långa pauser.
Elins och mitt rum
Vi var inte sena med att packa upp!

Sista kvällen åkte vi även en slädtur dragen av en stackars häst som såg ut att ha det lite kämpigt i den tunga sön. Tyvärr har jag inga bra bilder därifrån, jag och blixen är inte så goda vänner vettni!
Städning sista dagen innan avresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0