Full rulle

Måndag: Riskettan
Tisdag: Halkbana i Vimmerby
Onsdag: Landsväg och stadskörning i Norrköping

Är helt slut i kroppen, har fått väldigt lite sömn den här veckan, igår skulle vi vara vid trafikskolan klockan sju, alltså gick jag upp klockan fem. När jag egentligen skulle börjat skolan vid tolv och alltså fått en rejäl sovmorgon.
Och idag åkte vi till Norrköping, själva landsvägskörningen var det inga problem med, utan det var stadskörningen som var det jobbiga. Körde en timme i Norrköping och det var inte roligt, bilar, skyltar, cyklister och gångtrafikanter överallt.

Jag hade varit lite orolig över det här med att man ska köra när det även sitter tre personer i bakstätet. Men det var ingenting att oroa sig över för, det var bara jag och en tjej jag körde halkbana med i bilen!

Nästa vecka kör jag upp!!!!!!!!!!!!!!!! Gah paniiiiiiik, tänk om jag kuggar???

Idag lagade jag och Elin risotto med stekt kyckling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0